Вівторок, 23.01.2018, 21:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська ЗОШ №1

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть роботу нашої школи
Всього відповідей: 418
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Форми бібліотечної роботи

Форми бібліотечної роботи

Акція – це дія, діяльність, спрямована на досягнення певної мети.

 Наприклад, акція  „Подаруй  бібліотеці книгу!”, спрямована на  поповнення бібліотечного фонду літературою.

Бенефіс читача – це урочистий звіт читача з нагоди постійного відвідування ним бібліотеки та читання літератури певної галузі.

Бесіда – одна з найпоширеніших форм індивідуальної та масової роботи з читачами у бібліотеці, мета якої – ознайомитися з інтересами читачів, залучити їх до систематичного опрацювання літератури, виховувати культуру читання.

Бібліографічна гра – це гра, пов’язана з описом книг на певну тему.

Бібліографічне інформування – ознайомлення читачів із появою нових видань, які надійшли до бібліотеки.

Бібліографічний огляд – це усна розповідь про книги й інші видання, які можуть бути цікавими для певного віку.

Бібліотечний урок – заняття, які проводяться з метою ознайомлення учнів із правилами користування бібліотекою, книгою, ДБА та ін.

Вечір книги – ознайомлення читачів або з творчістю письменника, або з книгами на певну тематику.

Виставка – наочна пропаганда книги.

Години цікавих повідомлень – усна інформація на якусь цікаву актуальну тему.

Екскурсія – спеціально організоване пересування учасників з метою демонстрації їм певної експозиції.

Захист читацького формуляра – заходи, направлені на пропаганду книги, перевірку якості сприйняття прочитаного.

Інформаційний бюлетень – це рекомендаційний список літератури.

Інформаційний листок – це інформація про надходження однієї з кращих книг з її розгорнутою анотацією.

Книжкова виставка – публічний показ підібраних книг у спеціально відведеному місці.

Книжкова полиця – метод масової роботи, за допомогою якого ведеться наочна пропаганда книги.

Літературні вечори – сценічний захід, який включає різні види мистецького жанру.

Літературні ігри – доповнення до технологій масової роботи шкільної бібліотеки з читачами, вони активізують читання школярів, стимулюють їх звертання до літератури, поглиблюють навички самостійної роботи з книгою, розвивають логічне мислення.

  • літературна подорож;
  •  літературний калейдоскоп;
  •  літературне лото;
  •  літературний лабіринт;
  •  літературний суд (ігрова форма проведення читацької конференції);
  •  літературне шоу;
  •  вікторина;
  •  турнір ерудитів;
  •  змагання квк;
  •  читацькі олімпіади;
  •  «поле див»;
  •  «прес-калейдоскоп».

«Прес–калейдоскоп» — це форма комплексна (включає декілька заходів). центральним стрижнем виступають періодичні видання.

Літературний диліжанс проводиться у вигляді подорожі за творами окремих авторів або ж групи авторів. платою за проїзд є відповіді читачів на літературні загадки.

Літературний аукціон — це гра, у якій використовується основний принцип аукціону: виграє той, чия відповідь на запитання буде останньою.Гру проводить «головний аукціоніст». його атрибути — дзвіночок і молоток.

Усний журнал має на меті популяризувати кращу літературу з різних галузей знань, художні твори, періодичні видання, присвячені творчості письменника, літературній або знаменній даті. усний журнал включає 3–4 сторінки.

П’ять хвилин з мистецтвом — це цікава форма, яка дозволяє регулярно спілкуватися з музикою, поезією, живописом та іншими видами мистецтва. технологія проведення названої форми роботи вимагає створення невеликої групи учнів-читачів різних вікових категорій. вони отримують завдання. бібліотекар запропоновує варіанти оголошень:

«п’ять хвилин з поезією», «п’ять хвилин з музикою», «п’ять хвилин з мистецтвом».

Літературний ярмарок — конкурс читачів у декілька турів. учасники конкурсу пропонують журі відповіді на запитання з творчості письменників, виконують різні завдання. краще з них журі «купує».

Прес-мозаїка — групи гравців одержують конверти з окремими літерами, з яких треба скласти назви журналів і газет. назви добираються так, щоб у кожному конверті були схожі літери. наприклад: «пульс», «сім’я» і т. д.

Прем’єра книги — оперативна інформація про нові книги, присвячена найбільш актуальним проблемам. у прем’єрі досить часто бувають зацікавлені автори видавництва.

Літературні свята – сприяння залученню читачів до бібліотеки. Наприклад, „Свято книги”, „Свято Букваря”.

Огляд книжкових новинок – інформація для книгокористувачів про нові надходження книг різної тематики до бібліотеки.

Огляд періодичних видань – один із видів бібліографічного огляду, який проводиться періодично відповідно до виходу періодики.

Тематична виставка – дозволяє за допомогою книги розширювати кругозір учнів; присвячується знаменним і пам’ятним датам.

Читацька конференція – це обговорення книг, при якому заздалегідь визначається тема чи твір, зміст і порядок виступів проводиться за попередньо складеним планом.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання