Четвер, 14.12.2017, 03:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська ЗОШ №1

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть роботу нашої школи
Всього відповідей: 410
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Початкова школа

      Ласкаво просимо!

Початкова школа Миргородської ЗОШ № 1  це великий дружній дім, у якому живуть 370 учнів , розумних і талановитих, ініціативних і творчих, умілих і спортивних.

Початкова школа - це згуртований педагогічний колектив, який налічує 16 педагогів . Вчителі початкової школи - професіонали своєї справи, небайдужі, чуйні до проблем дитини люди, особистості, завжди готові до діалогу.

      Професія першого вчителя унікальна, неповторна, життєдайна. Саме він відкриває нову «шкільну епоху» дитинства, спрямовує невичерпну дитячу енергію через любов, розумну вимогливість, виховує повагу малюків до свого нового статусу, виписує школярську долю. Головне завдання своє вчителі початкової школи вбачають у розкритті індивідуальності кожної дитини, тому що розуміють: від того, якими будуть перші шкільні роки вихованців, залежить усе їхнє подальше навчання і майбутній життєвий шлях.

Склад кафедри початкових класів:

  1. Якименко Лариса Григорівна – заступник директора з навчально-виховної роботи початкової школи.
  2. Мельник Ольга Миколаївна - керівник методичної кафедри початкової школи.
  3. Войтенко Тетяна Михайлівна – вчитель початкових класів.
  4. Заводяна Світлана Миколаївна– вчитель початкових класів.
  5. Дерій Ірина Миколаївна– вчитель початкових класів.
  6. Дорогань Світлана Михайлівна– вчитель початкових класів.
  7. Кічайкіна Вікторія Володимирівна– вчитель початкових класів.
  8. Кульченко Валентина Володимирівна– вчитель початкових класів.
  9. Марченко Тетяна Юріївна– вчитель початкових класів.
  10. Рожавець Валентина Василівна– вчитель початкових класів.
  11. Семенчук Вікторія Юріївна– вчитель початкових класів.
  12. Четверова Ірина Сергіївна– вчитель початкових класів.
  13. Шептун Ніна Іванівна– вчитель початкових класів.
  14. Білокіз Валентина Олексіївна – вихователь ГПД.
  15. Гуржій Ольга Олексіївна– вихователь ГПД.
  16. Заруднєва Юлія Василівна– вихователь ГПД.
  17. Марченко Віра Анатоліївна– вихователь ГПД.

Основні засади співпраці батьків та школи

 

  • Пам’ятайте, – ваші діти, наші учні, вчаться не для школи, а для життя.
  • Ви - найближчі друзі ваших дітей. Збережіть в собі добрі почуття, що виявляються в посмішці, теплоті душі.
  • Задушевна бесіда, вміння розуміти дитину і розділити з нею біль і радість кращі за будь-які покарання.
  • Не забувайте, що ви виховуєте дитину кожною миттю Вашого життя. Найменшу зміну Вашого тону і поведінки дитина бачить і відчуває.
  • Педагоги школи хотіли б бачити в особі кожного з Вас доброзичливого помічника.
  • Просимо Вас зі всім, що, можливо, викликає невдоволення у ставленні до Вашої дитини, звертатися до нас. Не існує проблем, які б залишилися невирішеними.

 

Самоосвіта батьків

Як правильно вести зошит

Як правильно підписувати зошит?

У 1 та 2 класах зошити підписує вчитель; у 3 – 4 класах це роблять учні.

Зошит

для робіт з української мови (математики)

учениці (учня) 3 – В класу

Хмельницької СЗШ І-ІІІ ст. №8

Олійник Оксани

Сичова Олександра

Як зазначати дату та вид роботи?

У письмовій роботі з мови або математики треба зазначати дату виконання роботи (починаючи з 2 класу; яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, твір, задача, приклади тощо).

У кінці заголовків крапка не ставиться.

7 жовтня

Класна робота

Задача 35 (Вправа 123)

Як виправляти помилку?

Щоб виправити неправильно написану літеру чи цифру, треба помилку закреслити навкіс (справа наліво), користуючись ручкою, а не олівцем, і зверху написати потрібну літеру чи цифру, теж ручкою.

Чи можна помилку брати в дужки?

Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад, його закреслюють тонкою горизонтальною лінією, а в дужки не беруть, оскільки дужки є пунктуаційним знаком

Скільки рядків (клітинок) треба залишати між класною і домашньою роботою?

Між останнім рядком тексту однієї роботи і початком наступної слід пропускати два робочих рядки у зошитах з письма або 4 клітинки у зошитах з математики.

Де починати робити записи на новій сторінці?

Записи на новій сторінці треба починати робити з першого рядка.

Чи можна залишати вільні рядки в кінці сторінки?

Якщо залишаються вільні рядки, то їх використовують для завдань на розсуд вчителя. Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці.

Де слід розпочинати запис математичних завдань?

Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та на другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.

Скільки клітинок слід пропускати між записами?

Між записами дати, назви роботи пропускають одну клітинку.

Як писати цифри і літери?

  1. Цифри і літери треба писати похило.
  2. Кожну цифру, знак, літеру записують в окремій клітинці.
  3. Для написання дужок теж відводять одну клітинку.

Яка повинна бути висота літер та цифр?

  1. Цифри повинні бути заввишки одна клітинка;
  2. Малі літери у 1-2 класах пишуть заввишки одна клітинка, а у 3 – 4 класах – 2/3 клітинки.
  3. Великі літери треба писати заввишки півтори клітинки.

Які правила написання найменувань?

Найменування одиниць величин пишуть повністю у запитанні задачі та після словесного запису числа: (В одному ящику 14 кг цукерок. Скільки кілограмів груш завезли?)

Після чисел найменування пишуть скорочено:

- Без крапки: 2 мм ,3 см, 4 дм, 4м, 6 кг, 7г, 8кг, 9ц, 10 т, 12 с, 13 хв, 14 год, 20грн

- Крапка ставиться після скороченого запису найменування грошової одиниці: 35 к.

Які існують правила скорочення?

  1. Одиниці швидкості скорочено записують так: 14 м/с , 60 км/год
  2. Одиниці площі записують так: 15 м2 (висота цифри «2» біля літери – ½ клітинки)
  3. Назви предметів біля цифри записують скорочено, за правилами скорочень:

35 з. (зошитів) – до першої голосної;

17 ол. (олівців) – до другої голосної.

У відповіді до задачі назву предмета пишуть повністю:

Відповідь: купили 24 олівці.

Як писати роботу над помилками?

  • прописати винесені на окремий рядок літеру, цифру чи слово;
  • виписати приклад (задачу), правильно розв’язати;
  • виписати речення з виправленим словом чи розділовим знаком.

 

 

 

Державна підсумкова атестація в початковій школі у 2018 році.

Особливості ДПА для 4 класу:


На підсумкову атестацію для учнів молодшої школи винесені такі предмети:

українська мова;

математика;

літературне читання.

Дати іспитів затверджуються індивідуально в кожній окремо взятій школі. Остаточне розклад буде відомий в квітні 2018 року. Основні положення екзаменації:

ДПА проходить у письмовій формі, а завдання для неї розробляють учителі-предметники, які орієнтуються на вимоги освітніх програм Міносвіти;

учні пишуть роботу протягом одного уроку (45 хвилин);

завдання для учнів можуть бути написані на звичайній дошці, спроектовані на електронну дошку або роздані учням у вигляді окремих листків-квитків;

атестаційні роботи повинні містити навчальний матеріал, який був вивчений учнями в рамках шкільної програми, а завдання повинні мати різні рівні складності і носити комплексний характер.

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання